Vedrørende booking

• Online bookingsystemet er sat op i grupper med de mest almindelige symptomer.
  • Klinikken behandler bl.a. komplekse lidelser, hvilket vil sige at der ofte er flere symptomer til stede på samme tid, fx både smerter og træthed. Du skal blot vælge den behandling, der passer bedst til dine symptomer /dine problemer; dvs. vælg blot én type behandling - der tages hånd om det hele indenfor den samme behandling.
  • Dette gælder dog ikke behandlingerne Klassisk massage og Afgrænset behandling. Læs mere vedrørende disse behandlinger her.
  • Første behandlingsgang vil primært være journaloptagelse og kropsundersøgelse.
  • Kan du ikke finde en tid i bookingkalenderen, der passer dig, så kontakt klinikken, enten ved opringning eller via kontaktlinket øverst i højre hjørne, så finder vi en tid, der passer dig.

Bemærk venligst vedrørende takster

• Klinikken har ikke overenskomst med Sygesikringen. Der er derfor fuld egenbetaling. Læs mere om, hvorfor klinikken ikke har overenskomst med Sygesikringen her.
  • Der ydes tilskud fra Sygeforsikring Danmark til fysioterapibehandling. Undersøg eventuelt om du har en sundhedsforsikring eller anden forsikring, der yder tilskud.

Afbudsregler

• Afbud: senest dagen før kl. 16.
  • Takst ved udeblivelse: fuld takst.
  • Takst ved afbud senere end kl. 16 dagen før: halv takst.